1) KAKO MOGU REZERVIRATI VOZILO?

Rezervirati možete putem naše web stranice, on line ili nas jednostavno kontaktirajte putem mail adrese ili pozivom na jedan od naših telefonskih brojeva.

2) DALI JE MOGUĆA DOSTAVA I PREUZIMANJE VOZILA NA DRUGIM LOKACIJAMA?

Da, vozilo se može dostaviti i preuzeti na drugim lokacijama. Moguća je dodatna naplata za uslugu dostave/preuzimanja. Kontaktirajte nas za detalje.

3) Da li je moguće preuzeti i vratiti vozilo izvan radnog vremena?

Da, moguće je preuzimanje i vraćanje vozila izvan radnog vremena. Moguća je nadoplata za rad van radnog vremena. Kontaktirajte nas za dogovor.

4) Kada i kako mogu naručiti dodatnu opremu (navigaciju, dječje sjedalo..)?

Dodatnu opremu možete naručiti prilikom rezervacije ili tijekom najma.

5) Kako mogu otkazati rezervaciju i da li moram platiti otkazivanje?

Otkaz rezervacije je moguć i vrši se pismenim putem, putem mail-a ili fax-a.

6) Da li vozilo može koristiti i voziti druga osoba?

Da. Dodatnog vozača potrebno je naznačiti u u govoru o najmu.

7) Smijem li vozilo koristiti izvan Republike Hrvatske?

Da, uz odobrenje Connitor rent a cara.

8) Da li i kako mogu produžiti najam?

Da, telefonski ili osobno uz prethodnu najavu od najmanja 24 sata.

9) Što mi je činiti u slučaju nesreće ili kvara?

U slučaju prometne nezgode potrebno je pozvati Policiju 112. U slučaju kvara kontaktirajte nas na bilo koji od navedenih Connitor kontakt brojeva. Pružamo Vam asistenciju 24/7 u slučaju kvara.

*Za dodatne informacije nas kontaktirajte